Dorpskeuken Beetsterzwaag druk bezocht

9 februari 2022

De lijsttrekker en kandidaten van de PvdA Opsterland stonden afgelopen zaterdag al vroeg in de keuken van de Buorskip in Beetsterzwaag. Onder supervisie van Bauke werd er gekookt. Een gratis drie gangenmaaltijd met een rood sausje voor de Dorpskeuken Opsterland georganiseerd door PvdA Opsterland.

Om in contact te blijven met de inwoners van de verschillende dorpen wil de PvdA regelmatig mogelijkheden creëren waar mensen elkaar en leden van de PvdA op laagdrempelige manier kunnen ontmoeten. De dorpskeuken, een variant op de dorpskamer zoals zij die in hun partijprogramma hebben beschreven, is een van de manieren waarop zij dit willen realiseren.

De dorpskeuken in De Buorskip was een goed bezochte geanimeerde bijeenkomst. Onderwerpen als de komende gemeenteraadsverkiezingen, woningbouw op de oude schoollocaties en schade aan huizen door het heien op locatie ‘de Sweach’ kwamen aan bod. Veel ideeën en discussies, heerlijk eten en bovenal weer eens onder elkaar zijn; een geslaagde ochtend.