Door op 8 februari 2014

Campagne PvdA ‘stoer’ gestart

Gorredijk 8 februari. Lutz Jacobi en Roel Vogelzang openden stoer de PvdA campagne Opsterland. Met een ferme klap op de ‘kop van Jut’ onder het wakend oog van ‘Greate Pier’ werd de verkiezingscampagne ‘rebels’ geopend.  Onder het motto ‘kermis terug op het Gerdykster marktplein’ begon in Gorredijk de campagne. Lutz Jacobi had er zin in: ‘We gaan ervoor’! We hebben als PvdA een opdracht. Wonen, zorg en werk zijn drie items, die voor de PvdA hoog op de agenda staan. De zorg wordt naar de gemeenten gebracht; het versnippert daardoor en je bent als burger straks afhankelijk van hoe jouw gemeente er financieel voor staat en hoe die de zorgtaken oppakt. De PvdA staat voor zorg met een menselijke maat. Vooral géén ‘zorg via systemen òf stopwatchzorgverlening’. In navolging van de verkiezingen in Leeuwarden, Heerenveen en Súdwest Fryslân gaan we de PvdA in Opsterland profileren en op de Raadskaart zetten. De kiezers van Opsterland worden tot op 19 maart persoonlijk aangemoedigd te gaan stemmen. Ook in Nij Beets ging de PvdA karavaan met rode rozen persoonlijk de inwoners aanmoedigen te gaan stemmen.

_MG_2419